VicKs


morgon i landet !
kan börja med att ursäkta migg arga inlägg igår, måste nog ta bort det,. men gaah vad vår TV alltid ska hålla på knasa sig, jag får så mycket FNATT på den, blä! jaja, mamma tryckte på lite alla möjliga knappar på fjärrisarna, kanske två centimeter ifrån boxen. ,och från ingenstans fungerade den ..i ett par minuter. la ner och gick upp.

Imorse var det till att fly fältet innan klockan åtta, nedra städare att vara morgonpigga.. tog bilen ner till pappa. var min plan, men tankarna tycktes vara inne på annat och jag missade infarten, hah. två bussholmplatser senare liksom.. fortsatte två minuter till, svängde in till affären istället. handlade halstabletter och saft till jobbet.
skönt, slipper jag svänga förbi där innan jag börjar jobba, blev ju bra planering av mig då ju. hah :)

Nu sitter jag i varje fall hos pappa, tittar lite på TV och druckigt ett hav av te med honung, kopparna här fungerar antagligen lika bra som stora soppskålar eller badbaljor. det ni !  hah. nu blire mer TVVVVvvvv ! cIao, :) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: