uppe uppedatee


hejsan,
förlåt för dålig uppdatering. vem jag nu ber om ursäkt till.. är bara tom på ord, känslor. allt.

helgen. skulle komma att bli en av de bättre, trodde jag. båda kvällarna började bra men nätterna var rena helvetet, båda två. lördagen var nog värst, och söndagsmorgonen. söndag förmiddag kom mamma över till andra huset, hon och pappa satte sig på min säng. ansiktena täckta av frustration & oro. mamma såg besviken ut med en blandning av försöket att hålla masken. hennes brännande tårar avslöjade. det gjorde så ont att se.
För mitt i allt mitt kaosmående och stormande natt fick pappa agera sjuksköterska.. hejochhå..


igår var en bra dag i varje fall, började med jobb och sen myskväll hos JenniföÖör. först en sväng förbi vällingby för att införskaffa lite ICA-varor, trosor och tandborste, hah. fick dock vara utan den lilla sömntabletten, vilket ledde till lite lite sovande. men det får gå ändå! nu sitter jag med största temuggen och laddar inför jobbet. sen mer mys hemma hos J ikväll. nya serien "breaking out", kuddar, täcke och te med honung. :)



trepack trosor och finfin tandborste! istället för att sprida runt alla sina grejer på ett ställe där man vet att det med största sannolikhet kommer hamna, är det väl lika bra att köpa nytt direkt dit, heh.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: