snabba ryck !


"Good morning! good morning, oh what a loveli day. good morning, good morning tooo yooouu"
Hah tur att ni slipper höra mig sjunga den gamla trudilutten, men ni kanske förstår mitt budskap.
- Godmorgon ! ;)

en annan är allt annat än pigg, uah. och vet ni vart jag var igårikväll efter jobbet? jajjamen, hos JempiPempi. :D
sesong ett är nu färdigtittad och ikväll går nummer två av stapeln, tempo tempo mys mys , till hundraaa !
oj nu ska vi åka, en annan ska till behandlaren innan jobbet, hm. inte en morgonpigg människa jag inte. men denna morgon är det allt jag som sitter och väntar på mor min att bli klar. hade det varit omvänt hade hon redan suttit i bilen nu.. kom ihåg det nu, mamma ;)   skriver mer sen, ciao !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: