Live it. Try it. ! Y E S ! ϟ


Godermorgon alla korvisar!
var ute igår, eller ja. med två fina vänner på inflyttningsfest hos deras kompis. kände mig i början lite ung. hah.
eller det var väl inte så jättemånga i kretsen som var under trettio. varav två gravida, den ena inne på nummer 3. men alla bjöd på sig själva, vi spelade musik, pratade barn(?) och mycket annat intressant och roligt. lite sång hans med. :)  hur som haver, kvällen var lyckad !!
Började med mina två i kallhäll. Tacos & cider. eller jag fick tacos av hamburgare [jäkla ord att försöka sig på att stava]-gtönsaker. Hemvägen efter stan var svårare då pendeln strulade och var sen. min taxi-agerande far stod och väntade på mig vid bussen som vi såg swicha iväg minuten innan jag kom.. Tack, som alltid Pappa ! :)

Under färden på pendeln höll vi dock alla på att gå i taket. en Jamica-trumma bankades det ganska ljudligt och livligt på. människorna irriterades och höjde rösterna, skrek åt honom att sluta. kunde ha blivit fight, men det slapp vi vara med om.. jäkla irriterande person det där, klockan två på natten liksom. GGGGGRRRRRRrrr...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: