Läkartid

Hejje hopp! Ligger för tillfället i en soffa på jobbet, rast. Börjar igen om en knappa 40min. Då äre minsann bara 2h kvar - ösös!! :D Apropå ös, värst vilket regn vädergudarna bjöd på idag, var ju något helt otroligt! Jempi är ju den knasboll som hon alltid varit, och skulle det inte vara för saknaden av gummistövlar hade hon stått i regnet hela dagen, heh <3 Efter jobbet blir det för mig, ett besök i Vällingby. Måste fixa lite saker inför imorgon då schemat är pressat och en annan inte ens kommer hinna åka hem efter jobbet.. Tur att jag har far min som privattaxii!! Hela helgen blir nog stormig, blir till att sova tidigt ikväll. Himla mamma väckte mig 1,5h INNAN väckarklockan idag.. Bad mig ringa läkaren. Min moster att (stackarn) nyligen fått reda på ett hjärtfel hon har.. Ett genetiskt sådant, så nu måste vi alla kolla oss. Mamma bad mig att äta. "åtminstone tills vi vet" Som att min största utmaning här i livet kunde fixas med en klackspark, över en dag liksom. Att så fort jag varit hos doktorn kan jag 'återgå till min ätstörning' man hör ju hur det låter.. Men förstår samtidigt min mammas oro, klart att så länge jag inte är frisk utsätter jag mina organ för lite större påfrestning än 'vanligt', om man säger så.. Menmen läkartid är bokad och mer kan man inte göra tills dess, eller ja :) bara att vänta ! Nu - slapp! :) take Care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: