Hejdå kunder !


hej mina vänner :)
min jobbiga vecka börjar rinna mot sitt slut, skönt! imorgon väntar mest roligheter, pepparpeppar. tur det.

var hos Mia imorse, tidigt. gick bra och man går alltid därifrån med lite större hopp om att allt kommer att bli bra. for direkt till jobbet och kämpade på. varit riktigt trött, men gått bra ändå. stamkunderna hörde dock till morgonens visit. Det såkallade byggtåget gick av stapeln i stora sthlm idag. tror att de flesta av våra bästa kunder försvann till det vid 16 slaget. redan vid tre, halv fyra - fylldes Beijer övervåningen av öl-drickandes gubbar. klockan fyra kom det en buss och hämtade upp dem. bygg-grejs, mat och öl väntades.
där stod jag och Tant kvar i en tom butik, hah. men som sagt, inga problem!

kom hem och totaldök i soffan rakt på mamma, vi pratade ett tag innan jag gick och tog te. nu har jag precis druckit mjölk, tagit sömnis och ska snart släcka. såååååå trrröööööööötttttt.... ZZZzzz...  sleeep tight alla  ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: