fucking jävla ätstörning. du borde ..dö.


hejsan ..
min kväll var bra, hur mysigt som helst. massa prat och värdefullt spenderad tid. natten vart dock det motsatta.
magen blev lite för fylld och badrumsgolvet blev min säng i tre timmar. klarade tillslut av att gå till köket.
kom inte upp till rum och säng förrän mamma tog trappan ner och hämtade mig.. hon la sig en stund breve, värmde min trötta kropp. tröstade min förtvivlade hjärna. sen blev det för varmt och hon gick in till sig.

jag kunde inte sova förrän vid sex, sov en två eller tre timmar. sen upp till jobbet. trött och svullen, ledsen över natten. arg över det som hänt. förtvivlad över mitt liv som inte riktigt vill ta sig så som det borde. ett mönster, en ruta. fyrkantig och jag slungas mellan hörnen. vågar aldrig riktigt ta kurs mot mitten, hitta utgången. ständig kamp.



jag längtar. få sitta i varma septembersolen, njuta av det som tar sig bäst denna årstid. skaldjur. njuta av det jag tycker är det bästa. knäcka en kräfta, gräva i en krabba eller snurra runt räkorna i salladen. bara tycka om ..
jag kan inte. det stör, inget går. jävla mat. ångestångestångest. alltid. jävlafuckinskit. vill inte vara här, orkar inte.
..mer. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: