A picture is worth a word.


morgon i hatteen .
klockan ringde vid strax efter nio och jag for upp som en dragenisvansen-katt. stoppade ner hela huvudet under vattenslangen över badkaret och fick för mig att jag började klockan tio, hah. tekockaren var i full gång när jag insåg min lite för tidiga rush. hm, helldre det än att vara en timme efter i schemat. men nu börjar det minsann bli dags på riktigt.

idag blir nog en lugn dag, ska klippa och klistra i bomken mamma gjorde ett nytt försök att köpa igår, så nu har jag en !!
imorgon är schemat aningen mer stressat. mycket på listan att pricka av, marginaler finns det inte heller så gott om.
Det bästa är .. att en ny tatuering ska komma på sin plats, wiiihoooooh !! Nej dags att klä på sig, hejdå dam&herr mnsk.
Deds.


Depression is not a sign of weakness
it means you have been strong for far too long





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: