vad är det du har i munnen ?!


God eftermiddag era bananer ! idag blev det minsann en tidigare paus, då J. måste gå tidigare. hennes man kommer ju till stockholm för i bövelen, hah! har varit full rulle och kort om folk i kassan hela dagen + en människa ansvarig för något högt inom företaget vars ögon är som hökens. inte sitta och inte göra något alltså.
så måste säga att det är ganska skönt att bara få sitta ner ett litet tag, yepp yepp. 25min kvar på rasten .

precis innan jag for iväg  hemåt stod jag med en äldre man framför kassan. han såg lite småchockad ut och utbrast "nämen nämen, vad är det du har i munnen?! är det?.. hur går det där till .. ja.." hah, vet inte huuuur många kunder som har kommenterat min/-a peircingar och frågat samma fråga. oftast äldre människor.
"hur går det när du pussar killar ?" jag skrattar lite och ger alltid samma svar tillbaka - det går så bra så .
det kan jag garantera. hah.  

oke, lilla SMILEY-piercingen vet jag inte är så himla vanlig. men labret [den jag har i läppet] borde ju folk ha sätt ett flertalet gånger innan  ..? jaja, hah. bara roligt när de frågar, men jag blir lika förvånad över deras liknande uttryck "som att man aldrig sätt något liknande förut, eller hur man ens fick in den i läppen och ..varför?!" hah.

nu back to wooooork ..sooon.  :) och måla skylt inför inveteringen, wiie :)



här ser ni nya hårfärgen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: