today .


hej hopp!
hemma från jobbet i en timme, paus. ska tillbaka inom tio minuter. välkomnades hem med ett ägg i kylen och småyoughurt. var uppe tidigt imorse, då jag hade ett paket på posten att hämta ut. åkte vidare till vällingby och skulle handla fotopapper, men inget sådant hittat. gick runt i lite affärer för att senare sno bilen från parkeringen och köra till jobbet. mer än halva dagen är nu avklarad. två timmar till från det att jag kommer tillbaka, nu.
sen ska jag hem snabbt som ögat, byta om och kanske ta en snabbisdusch. inom mindre än en timme måste jag i varje fall vara på språng mot fridhemsplan. ikväll blir det biljard serrni ! :) hoppas att två timmar går snabbt, för nu är jag tröttast i vääärldeeeen. pew. seee yooou laateer aaallliiigaattoooor ! Deds.



skulle vilja sitta i ett övervarmt badkar med en ny tidning nuuuu !! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: