Stoppad av Polisen !


hejhoopp a long i stugan !
hah kom knappt ihåg att jag bloggade igårkväll, var tvungen att se efter en extra gång nu. ser ju faktiskt ut som att jag fick med det mesta i en liten kort sammanfattning - bra jobbat. synd bara att vi inte kom hem med några roliga fynd. men en kamera full av bilder kom man allt hem med, så jag vet minsann vad jag ska viga min kväll efter jobbet åt! annars var väl det vi köpte  mest .. läkerol & J.s McDonalds meal innan teatern, hah. hon har för i övrigt en av de konstigaste samansättningarna på pommesfrites-röra jag någonsin har sätt.. men annars skulle ju inte hon vara hon i och för sig. hih. så förutom chockladsås på pannkakan kan ett mål se ut såhär;


hah..

Annars började morgonen tidigt. skjutsade P. till Bromma flygplats, och tanken var att köra tillbaka hem sen. men med en nedra städerska i huset är detta svårt. körde runt lite, svängde förbi Coop och tittade igenom, kom hem. hälsade på städerskan och åkte iväg igen. köpte blandsaft och övade fickparkering. blev stoppad av polisen för kontroll, fick blåsa i alkomätare och visa körkort. ojoj.. nu är jag i varje fall hemma och ska bara hopppa i resten av jobbkläderna och vidare in i bilen - igen. hah. tur att man tycker om att köra bil! SEE YAAA. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: