Söndags gurka !


Hejhopp & Goder kväll på er ! :)
vart ingen sömn inatt - utom två - tre timmar på golvet nedanför sängen., hah. på den kan vi allt säga FAIL .
mamma kom hem från Nice idag, så passade på att diska det som behöver göras förhand, plocka in & pluppa igång diskmaskinen. försöka göra det lite rent och fint helt enkelt. Gick och la mig vid tolv på dagen, tss.

Ville sova, verkligen inteinte gå upp ur sängen, vägrade. tills jag vid sextontiden på eftermiddagen insåg att det kanske inte skulle vara någon idé att fortsätta försöka somna.

Så.. lite lagom, läs; ganska jättemycket, sliten tog jag mig ner till TVn. gick förbi spegeln och skuttade nästan till av hur himla lik en för mycket använd disktrasa, jag var. USH . Men nu har klockan passerat tiotiden, vilket innebär att man faktiskt kan gå och lägga sig, hah. sitter med min fina mugg - varm mjölk & sömnis i magen.

Justeja, mamma hittade en JÄTTEmega gurka i affären idag, helt otroligt ENORM. dock är den nästan uppäten nu, och jag glömde bort att fota.. men ni kan få jämföra med en annan gurka jag tyckte mig vara den största. icke .




denna tyckte jag var stor .. men det visade sig ju att
lilla sparrisen var mer beskrivande gentemot herr nygurka.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: