middag för de som inte är sjuka i huvudet . som jag ,


tjo !
hemma från jobbet nu, lillebror och pappa är hos faster, äter pyttipanna. vad gör jag, varför är inte jag där?
nej justefasen, jag äter inte pyttipanna. varför ? jahaja, jag äter inget. eller jo, gurka. lite hårdmacka, äggvita, kanske en gnutta yoghurt ibland. varför det? jadu, säg det. sallad händer det att det sjunker in en del. men det viktigaste .. te med honung + varm mjölk. jajjamen. jag är sjuk . och nej, då menar jag inte i anorexi. jag är så jävla sjuk i huvudet. får ångest av att bara tänka tanken, hur jävlajävla onormal jag är. blir kvävd av att ha min egna familj i huset. i varje fall på dagarna. som sagt, för mycket minnen. på kvällarna är det lättare att acceptera - att jag behöver en person eller två. för att jag inte ska kväva mig själv med ångesten.

oftast tror jag på mig själv. men ibland, ibland, är jag rädd att jag inte ska orka. skulle den dagen, timmen, minuten, sekunden, hundradelen - komma. då spelar det ingen roll om någon står brevid. om någon är nära eller har en mobil på. nej, för skulle jag "sjunka" så lågt, ja. då skulle jag redan ha bestämt mig.
och som så många gånger annars - skulle inget/ingen kunna stoppa mig. men som sagt, jag tror på mig själv, måste.

förslåt. men måste. skriva. av mig.
nu ska jag med pappa till Kista. förhoppningsvis tar jag bort detta inlägg. blev bara lite ledsen när lillebror sprang över hit för att hämta ketchup ..till pyttipannan. som de äter tillsammans som en vanlig ..familjemiddag . blä.

see you lateeer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: