Kanelbulledag !


hey !
nu vare allt ett litet tag sedan jag skrev. full rulle hela tiden, finns inte så mycket tid för allt numera, hah. men det är nog lika bra det. var i varje fall snabb igår morse, tog bilen till centrum och letade efter en BH. hittade en i INTE minsta storleken, trots allt. yesyes ! så nu har man två olika i 'rätt' storlek, brabra. banden på den andra är gone..
jobbade på under dagen, kanelbullens dag. och min storebrors namnstag, mormors och bästa grannmammans födelsedag. grattis alla !
en ungefärlig halvtimme innan stängning kom en snäll liten tant förbi på jobbet, med en hel form full av nybakade och varma kanelbullar. hur söt som helst! :) hon var tydligen i affären under lördagen och tyckte sig få en massa bra hjälp. åh, vad söt tant !

Åkte direkt till Farsta och R. tittade film och knappade igen välbehövd tid. var så bra så! gick upp i någorlunda vettig tid imorse, skjutsade pappa till doktorn och M. till V-by. han med en tripp till mataffären innan skjutsandet. skulle köpa massa grönsaker till Tacos. glömde lite ingridienser, däribland kyckling. en ny tacosvariant? åkte förbi ett annat ICA mellan skjuts och jobb. läste väldigt tydligt kycklingfilé. ska fotografera mitt inköp efter jobbet. kan hinta om att det blev inte riktigt kycklingfilé... hah. jag är bara bäst på att handla mat !! ;)

nu ska jag snart tillbaka till jobbeeeet ! :) ciao sålänge, höres ikväll !


nybakade bullar på kanellbulledagen !  :)

Postat av: Anonym

Och brorssons namnsdag :-)

2011-10-05 @ 16:28:42
Postat av: D

Hoppsan i kotten, det glömde jag! Hah :p

2011-10-05 @ 18:28:57
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: