hos pappa


tjohei tjohopp !
sitter hemma hos pappa. M är i Finland, med hemgång ikväll. hos mamma röjer städerskan förhoppningsvis för fulla muggar. känns lite underligt att vara i huset, inte varit här på ett par veckor, och då ska vi inte tala om när jag sov här senast. minns jag nog knappt. eller., jag minns nog inte. kände knappt igen mig imorse heller. tror aldrig att det varit såhär fint i huset, eller i mitt rum, hah. pappa ligger fortfarande och sover, jag ska nog börja röra på mig snart. ta en tripp till centrum innan jobbet. det blir bra det, kom ju faktiskt ihåg att ta med mig bilen imorse!

låter kanske lite negativ i 'tonen' ,skrivandet. men jag menar inte att vara det. är lite trött och mycket känns kanske snurrigt, men jag vet att allt kommer bli bra nu, det vet jag. den sista biten som drar fram en liten skymt av tvekan är hur jag vet om alla de gånger vi sagt så förut. "Det kommer att bli bra. NU kommer det att bli bra" jag tror som sagt fortfarande på det och är jätteglad för familj och vänners skull.
jag vågar inte hoppas för mycket bara ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: