.


trött. trött på humöret och allt vad det innebär. att ena sekunden vara hur glad som helst, andra minuten inte orka ett skit. vara otrevlig som bara den ..bara vara dryg mot allt, alla & mig själv. trött på att inte kunna äta, att vara sjuk eller hur man nu anser att anorexi ska benämnas. en enda stor dimma ..
magen krampar och jag undrar vad som kommer härnäst. lyckas sova vissa dagar men är ändå trött.
snurr snurr snurr.  vill leva. ett liv som inte är såhär. hatar när mörkret faller. såväl som på natten som i mitt huvud. cirklar bestående av virvlande tankar, känslor. fucking skit.

HATAR att mamma ska oroa sig. en frankrike-resa, där planerandet sedan länge påbörjats. där oron växt och tankarna spridits. vad och hur ska vi göra med dina sömntabletter ? ska pappa kanske bo i det här huset.. eller kanske hos faster ? [som bor i samma område] . jag är fan snart 21. men både beter och behandlas som mist femton år yngre. varför ? för att jag tydligen behöver det. nej. när tar detta slut.. ?


Postat av: Jenka

FYFAN VILKEN SNYGG BILD!!!!!

2011-10-10 @ 10:54:53
Postat av: D

taaaack J ! :D

2011-10-10 @ 15:35:12
URL: http://deds.blogg.se/
Postat av: Elin

Har suttit drygt en halvtimme vid din blogg här (hittade den nu) och jag känner igen allt. Det mest smärtsamma av allt, allt är smärtsamt, men det som var en riktig sträcka-på-ryggen-mening var att du var inlagd julen 08. Det var jag med. Hatade den julen.



Hade egentligen inte så mycket att säga, mer än att jag, av det jag läst hittills, är övertygad om att du kommer till det där fina livet där friheten faktiskt inte behövs kämpas för varje dag. Och det är många som tror på dig.



Tillägg: medicinen är det verkligen klokt att DU INTE har den själv. Det kan gå på några sekunder att du sitter där med några hundra i knät.

kramar

2011-12-07 @ 23:44:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: