Zzz..Sova.


hej hopp!
är hemma sen ett tag tillbaka, dock har jag varit lite "ur funktion", då jag en fem minuter efter att jag klivit innanför dörren - somnade rakt upp och ned på sängen. skulle egentligen ha jobbat till tidigast sex. men vi var så himla snabba och frånvarandet av handdatorer gjorde att några av oss fick gå hem runt tvåtiden.

jag vet inte när jag senast sov på dagen. mitt på dagen liksom. plus att jag sov överdrivet länge inatt. la mig halv tio i sängen, somnade väl en timme senare. sover inte jättedjupt och är ofta uppe, men ändå. jag är van vid fyra timmar.. högts. hah. när jag vaknade trodde jag att det var morgon igen, att jag var hur sen som helst till jobbet. många skulle nog säga att det var bra, behövligt. men jag blir ju inte piggare direkt .. thats what worries me.

lite ångest då jag skulle gått på fest, maskerad, idag. hur kul som helst. men känner inte att jag har tillräckligt mycket ork eller energi för det. synd. fanfanfan. förstår INTE vad det är med mig just nu .. USH.
..inne i en dålig svacka i varje fall, det minsta man kan konstatera i varje fall ..



vad är det som är skillnaden nu jämför mot en vecka sen ? vad är det som gör allt så himla mycket jobbigare NU för.. ?
dumma jäkla blajj skrutt .. !
..jag vill ju bara må bra. att alla ska få må bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: