snälla föräldrar har man i varje fall !! :)


tjohoaah.
sitter i soffan med mamma och tittar på trean. slötittar nog mest, hon har haft fullt upp med telefon och tvätt.
världens bästa pappa kom och hämtade en trött D. efter jobbet, himla skönt. ansåg mig inte som världens mest passande bilförare igårkväll - klart jag kan köra, men skulle det hända något skulle jag nog inte vara den snabbaste i reaktonerna.. vill helst inte testa, utmana. men kan tänka mig. inte bra att utsätta andra trötta förare.

nu pratar mamma med mig precis när jag skulle skriva. himla (sämst) förmåga hon verkar ha. knäpptyst under reklamen, babblar under programet och när man som mest är i behöv av sin koncentration. så nu - [paus] .

sådärja. nu började TVn sända något intressant, enligt henne tydligen. hah. men i varjefaaaaall. pappa kom och plockade upp mig, satte en påse i mitt knä, hade smsat och frågat om inköp av de två första sakerna innan, men att hans minne var med från klockan tre till halv sju var imponerande, hah. med favoritläkerol, bästa saften och godaste gurkan. långa grönisen ligger dock kvar då jag "r¨kade" äta upp den som mamma köpt hem, i ett nafs! hah oupsii. apropå mamma hade hon även lyckats tyda mitt sms "InToutch" (trodde aldrig att hon skulle förstå att det var en tidning, men det gjorde hon) :) high-score !

träffade även min fina snigelvän ett par minuter, hon kom och plingade på dörren. skulle låna litesaker samt lämna tillbaka en del fluppisar hon lånade för ett tag sen. och få tillbaka en sak den virrpannan glömde senast.
himla snurrigt **
ojoj, se på klockan. kan det vara dags för ett knippe mjölkis snart mån tro ??





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: