Snabb uppdatering ..

Hey!
Vilken dag. Första klockan var ställd på åtta. Trots att jag släckte lampan elva timmar tidigare kunde jag inte riktigt ta mig upp. Tjugo i tio hämtade jag bilen i garaget. Hämtade upp Am, åkte till simhallen och tränade min trogna lilla elev. Nu börjar det närma sig ett riktigt lopp! En tant kon fram till mig vid duschen. Sa att hon bara var tvungen att fråga om jag skrev någon uppsatts när jag gick runt där på kanten. Förklarade att jag tränade hon i duschen brevid. "aha. Killarna satt och spanade in dig, så tänkte att du höll på med något lurt" (ngt lurt? Hah).
Kom hem och vände. Hjälpte pappa med present (hah jadu frank, vet att du läser detta - men säger iaf inte vad det är, heh). Kom hem till ett bad och fixning. En lillebror som är dålig på att planera utekvällar.. Suck. Nu är jag iaf på väg.

Igår var hemsk. Men nu ska vi vara glada. Berättar sen ..

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR PÅ FÖDELSEDAGEN IDAG !! :D


Postat av: Patricia♡

Gosh, nu fick du mig att påminnas om att jag måste börja klocka mina löpturer!

2011-11-19 @ 00:33:15
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: