Smutsig, äcklig. FAIL helt enkelt.


Jag skulle aldrig ha sagt som jag gjorde igårkväll.
Jäkla pissdag, jäkla pissdag kropp, jäkla pissångest och jäkla PISS ALLT.
Ni vet när hela kroppen, huvudet och hjärnan skriker en mening med ett bestämt NEJ involverat.
De där gångerna när huvudet förstår precis allt UTOM det lillalilla order NEJ.

Well. Så gjorde mitt huvud idag. HELA DAGEN. Känner mig så fruktansvärt ÄKLIG, TJOCK och ÅNGESTFYLLD. Vaaad ääääär deet hääär?! SERIÖST.

 Sitter i mammas säng, i mammas morgonrock, med min jordgubbehandduk över huvudet och axlar. Är ren på utsidan, litelite renare på insidan. Men fortfarande smitsig. Så in i vasken. Här kan jag sitta med min nedra kylklamp pch se ut som en knubbig liten kamel med jordgubbehandduk över huvudet. Jävla dag. GAH.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: