Pizza och party

Godmorgon !
Tänkte uppdatera om det jag inte orkade igår. Dagsformen är lite lite bättre (pepparpeppar) idag. Ligger i en soffa hos min faster, tittar på ngn tomtefilm med katterna - städerskan kom ju till oss kl 07.50. Suuck. Hah.

Hur som haver. Vi börjar med lördag kväll. Hur rolig som helst, fantastiskt med släkt och vänner, länge sen nu. De bjöd på mat och dryck - pizza, öl och vin. OJ tänkte jag när leveransen med jättepizzorna kom vid dörren. Men jag behöver inte klaga, min bästa familj vet. Jag fick cider och gurka ! :)) satt vid lillbordet under middgen, tillsammans med mina två brorsöner. Den lilla äter pizza med räkor på som jag aldrig sätt tidigare, hah. Lillebror kopplade in nya Wii spelet varav jag ställde upp i match. Höll ratten uppochned och fattade nada varför jag alltid satt som ett frimärke i väggen istället för etta över mållinjen.... Tss !
Efter nästan sex timmars närvarande började det bli dags för hemgång, men först - varsitt blås i alkhomätaten. HAH. fybubblan ska jag aldrig göra igen sådär efter lite "firande". Tror jag och P. Slog ut mätaren i chock. Hah nejdå, det var ingen fara ! (fast ingen av oss trodde på den..) huvudsaken var att mammas inte gav utslag, föraren !
Hur som haver, en sjuuukt lyckad kväll och jag hade MEST trevligt hela tiden!


Postat av: Patricia♡

Åt du ingen pizza?:( Varför?

2011-11-21 @ 20:36:20
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: