p e p p p å t e l e f o n e n


Morgon Morgon , ..de flesta kanske börjar bli redo för lunchen nu. men vad fasen, jag sitter i sängen, hah.

Dumma salladen jag "vågade mig på" igår [nu pratar vi om kanske 1/5 tomat, 1/5 gul paprika och några fler spenatblad] gav mig tydligen för mycket ångest för att huvudet skulle OK;a sömnen, ville sig inte fungera,.

somnade någon gång mitt i natten, varav uppvakning ganska exakt en gång i timmen. när jag sedan vaknade på riktigt och tittade på mobilen - hade jag fått ett långt, uppiggande och jättefint sms av min storebror. bättre sätt kan man inte vakna på + att man slapp vakna av någon himla väckarklocka fastän man vet att det finns en tid att passa. OJ, apropå det är det jobb om en timme. oupsii oupsii ^^ time to go.

ha en bäst dag. hoppas att jag är lite gladare ikväll när jag kommer hem. :)) [ska undvika garaget idag, heh..]




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: