modiga jag


Hejhopp!
ny dag, låt oss fokusera på det. kanske pratar jag till mig själv och de människor som precis vaknat upp efter en bra kväll, med kanske lite minnesluckor där till ? hihi. har redan tagit mig i kragen och klivit utanför dörren, klockan var faktiskt bara elva - modigt. jo, jag pikar mig själv lite för att det egentligen är så larvigt det där .. att inte våga sig ut och visa mig bland eller för människor. bara leva efter hur gårdagen var. BLÖH.

Det jag i varje fall gjorde var att ta kameran under armen och riktade min färd mot mataffären. Nu när familjen känner sig lite skruttiga driks det te, mer än vanligt. mitt fina fruktte tog slut [fortfarande dock mest pga mig], men då fick jag en anledning till att ta ett steg ut i friska luften, bra det. och te fick jag med mig hem. mamma fick diskmedel som hon bad om. känner mig alltid lika snäll, igår SVINTO - idag DISKMEDEL,, heh.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: