lördag .


hejsan !
knaprar på gurka och sipplar saft denna lördagkväll. [otroligt att vi har lyckats samla kylen med tre stycken Oätna gurkor..] sovit i någon timme har jag också gjort, kul lördag ?

hade en jättetrevlig kväll med R. igår. mamma kom och hämtade hem mig för lite sovning innan dagens jobb. sova var dock allt annat än just det jag fick göra. åter igen, låg man där. halvsovandes på det hårda klinkergolvet som trots värmeledningar igår var kändes väldigt kallt och dystert. klockan halv åtta imorse kom jag i säng.
8.45 stod väckarklockan på ringning - jag gav upp nattens sömn. hallelulejah vad jag hatar mitt liv ibland.

Det är så synd. hur en kväll kan börja så himla bra och sluta i rena rama mardrömmen. Jobbet idag ville jag bara skulle passera. inte riktigt i ställning för att träffa människor och tänka riktigt klart. men nu är det över, gick OK.

mamma tyckte synd om mig tror jag. hon kom och höll om mina fötter, bäddade in dem under mitt puffiga täcke med en filt över. trots ett tidigare ICAbesök åkte hon tillbaka och köpte saft och tidning till mig. BILD! och en mycket inspirerande fototidning. tror allt jag ska försöka mig på en liten runda med kameran imorgon .. :)

mår lite bättre, trött och lite besviken på mig själv att jag förstörde min så fint planerade kväll. FAIL. varenda jävla natt känns det som. arg över hur mitt liv ser ut, gaah. ska försöka sova tidigt idag. samma anledning som vanligt, trött och vill bara att det ska bli ny dag .. wii, jag är patetisk. orkar inte att det ska vara såhär mer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: