kvalitetstid , fint !


GoDeftermiddag på er !
nu mår jag bättre i varje fall. lite ångest då jag förstörde min chans att följa med pappa och hämta brorsönerna på dagis, passa de två timmar eller så. tror dock att jag måste bli lite stabilare, ett litet större steg ifrån min ångestbubbla innan det. i varje fall efter en natt som denna.

sov ett tag i varje fall. låg kvar i sängen ganska länge. lillebror kom hem runt ett-tiden, efter ett besök på vårdcentralen. stackarn har ont i örat och ska nu äta dunderpensilin i fem dagar. han kröp ner i mammas säng på andra sidan brevid mig. vi startade ett nytt spel på Wordfeud. satt en halvmeter ifrån varandra med mobilerna upptrycka i ansiktet. jag vann, mohah.. Det var fint att han ville sitta där, i en till två timmar låg vi kvar.. :)

vid tretiden var det dags att gå upp. skruva upp gardinerna och hoppa i lite kläder. jag satte mig i bilen för att handla lite saft, mamma hade testat någon ny variant som inte alls föll mig i smaken. men hittat en ny god.
passade på att köpa lite sjukisgodis till lillebror också. han blev glad. och en tidning, som jag väntat på nytt nr !
nu sitter vi i vardagsrumet, i soffan. jag med dator och han med Xboxet. fina lilla lilla [ganska vuxna] bror.



konstig variant på kexchoklad ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: