I made it trough the night


godermorgon.
klarade natten, allt blir en kamp mot timmen, minuten, sekunden. men nu är det morgon igen, så det gick ju rätt så bra.. lite piggare idag med, tack & lov. men fortfarande svårt med det där possitiva och glada. åh stackars omgivning.. :(

ska försöka ta mig i kragen idag. möjligen brumma iväg och se om man kan hitta en oläst tidning.
[måste bli segare på att läsa de där, börja skriva själv mer eller ha ett minne i färd med mitt lokalsinne..]
hittar jag någon, blir det kanske ett hopp i badet och fråga mamma om hon vill åka till något centrum kanske, bara gå runt lite. om inte - jani - jag har ju alltid min käraste lilla kamera !  :) ha en bäst lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: