I know we could live tomorrow but I don't think we should wait


hej säger jag, trevlig kväll säger dagen.

mamma lackar i trappen, vilket gjort hela biten att komma upp till rummet lite klurig, hah. speciellt med min fantastiska balans ! men det är kul med lite cirkus-moves i huset. dock ska stackarn vara uppe till tilv och måla ett lager till..

är inne på min mjlkkopp nummer två i räkningen, plus en liten sömntablett på det. försöker rädda mina nätter från att vändas till helevet - genom att lägga mig tiiidiiigt och sova förbi dem. vakna till en ny dag istället. och trts kampen, känna sig åtminstone lite glad över att man på morgonen kan checka av gårdagen som en OGOLVAD dag. måste bara säga PEPPAR PEPPAR då en kväll inte alltid räcker till, eftersom att natten drar fram helvetet.

men men, små steg u taget. inatt ska vi klara. JAJJAMEN .
Hur som haver. Godernatter på er ! imorgon ska jag och pappa åka till fjärilhuset. pansionärsysslor ? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: