galen på allt.


hey, gott halvfemslag på er !
kom precis innanför ytterdörren som jag verkligen inte trodde att jag skulle röra idag. var tvungen att åka förbi apoteket och hämta ut min medicin. i en sådan affär är det okej att komma in och se ut såsom jag gör just nu. hoppas jag ..
ögonen syns snart inte mer än som två små sträck under all svullnad. käken är runt precis som efter en operation, halsmandlarna är cocosnötter och ansiktet rödfnasigt & torrt på grund av den vätskebrist som blir om man kräks likt en dumbulle som mig. försöker förtvivlat tillrättavisa det hela med min FunLight saft.. USHAAAAH. galen.

dagen blev allt annat än jag planerat. efter att jag hade lagt mig igår kom ångesten som små lätta puffningar utvecklandes till hårda slag. någonting hände efter mjölk och sömntablett. någonting som slutade över toaletten.
fan jävla piss. snurrade upp till sängen halv sex imorse. så sliten och trött, orkeslös och trött på allt. var tvungen att höra av mig till jobbet och sjukanmäla mig, trodde aldrig i mitt liv att jag skulle göra det utan att ha minst fyrtio graders feber. har dåligt samvete för att jag .. bara inte kunde gå dit idag. så världelös, jag alltså. Dessutom berövar jag mamma på hennes målarkurs ivkäll., hon vill hellre komma hem och se till att jag är okej.

JAG ORKAR INTE MED DET HÄR MER !!  NÄR TAR DET SLUT ?!





Postat av: jennifer

Du har aldrig varit och kommer aldrig någonsin att vara värdelös.. love u!!!!

2011-11-09 @ 17:43:38
Postat av: Dedde

J; alltid lika BÄST. Love dig, kmr alltid att göra <3

2011-11-09 @ 20:21:08
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: