everchanging


pappa är här. mamma vet om ångesten som skär sönder mig. slog handen hårt mot karmen. skulle slå i luften med har ingen kontroll. mamma skämtar om det, vilket jag faktiskt gillar, blir lättare så. pappa väntar på mig utanför porten som jag låst. han har säkert väntat i tio minuter och jag sitter med blodig och svullen hand. lyssnar på "rise against, everchanging" och andas. lugnar ångesten och ska snöra på mig nya skorna för att ta mig till bilen där min fina pappa sitter. jag är så jävla F A I L. vart är min lillebror, jag vill ha honom hemma. för mot honom är jag glad och lyckas tränga bort ångesten på ett sätt jag aldrig annars lyckas med. ångesten är stark. så jävla stark.

jag plåstrade om mig själv och satte [trots allt R.] låten på repeat. grät mina sista tårar och tittade på sms från pappa att bilen började bli kall och att han ville hämta ut mig. nu ska jag gå ut. hejdå. FUCK YOU ÅNGEST SKIT.


Postat av: Mamma

Min fina dotter!! Att tänka negativa tankar drar ner dig med en kraft så otroligt stark! Då måste vara stark och modig nog att börja dagen med att göra tvärt om - tänka positiva goda tankar. När en svart tanke kommer - skriv ner den på ett papper - direkt, och bestäm dig för om man kan se något positivt i det genom att vända på det. De flesta skyr mörkret utomhus - men idag såg jag fram emot det för att kunna titta på den vackra julbelysningen på väg hem. Det är ett sätt att vända något mindre bra till något bra! Glöm inte att trollen spricker när de kommer fram i ljuset, man synar dem i hörnen. Syna dina negativa tankar och ta reda på vad de egentligen står för....och vänd på dem!!

2011-11-29 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: