CARPE DIEM.


hey små grisar ! [jag gillar grisar, so don't be offended. hah]
lillebror skulle tydligen upp tidigt vilket resulterade i förvånad och en tanke om att vara sen. ställde om klockan igårkväll under sömtablettsluddret, men förstod tillslut att jag kunde somna om. vaknade efter min ringklocka, men han endå. efter att ha öst på lika mycket som regnet utanför. tog fel buss men hann någorlunda bra till jobbet. stannade kvar lite efter hemgång för att kompensera. fort fort hem och nu är det bara ett ombyte + samtal innan färden mot behandlingen tar vid. hej och hå. fort ska det minsann gå. :) lika bra det.




halsbandet jag håller i munnen har texten "carpe diem". fånga dagen. ni vet.
jag brukar känna mig ganska värdelös när jag tänker på detta, jag vet ju att det är så rätt. viktigt att ta vara på varje dag, minut och sekund. samtidigt som jag bara väntar in ett tidigt klockslag när jag kan gå och lägga mig. just för att undvika en del av dygnets alla timmar. hemskt. jag vill inte att det ska vara så. det ska inte vara så.

jag ska ordna upp det här .
försöka.
ska berätta senare, om vad som klingar runt min hals. något mamma gav mig. något som säger ett par ord.

Postat av: HANNA

sv: nej, jag är sjuk :(

2011-11-24 @ 14:50:03
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: HANNA

sv: tråkig :(

2011-11-24 @ 14:57:37
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: CELINAS NEW YORK

Kul! Let me know om du vill köpa några, för att du ska få dom i början av december behöver du beställa och betala senast på måndag (29e)(då flyger min vän hem med dom och postar i sverige), annars går nästa shipping den 16e december! (Då flyger jag hem till Sverige). Maila gärna!



Ha det

2011-11-25 @ 01:30:49
URL: http://Celinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: