Be strong now, because things will get better.

..
Be strong now, because things will get better.
It might be stormy now, bur it can´t rain forever.


Lillebror och jag började förmiddagen med en bildtur. snodde mammas sådan + ett ICA kort, hihi (sa vi båda).
en mataffär är ju trots allt en mataffär, men vi kom allt hem med lite fina fynd. tidning till mig & läkerol på det.
smågodis, chips & tuggummi till broren. mamma fick en present av oss båda, snällt va? - SVINTO ! heh ..

jag tycker att R. [lillebror] har ägnat massa tid med mig nu. småsaker för honom, men världsstora för mig. han märker det inte ens. MEN det betyder så mycket. hela hjärtat värms upp att han bara visar sin skapelse för mig.
jag är så rädd för att han ska döma. tappa orken om sin syster,
"hon är bara sjuk. jag kan ändå inte göra ngt".



Lördagsgodis är ju ett måste !


Badkarstidning jag inte läst, wiihoo. ^^

jag må vara världens sämsta äggkokare. hur många har jag inte låtit bubbla under vattnet i åtta minuter?? ständigt trillar halva ut genom en sådär fincrackad spricka. hah..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: