A. kväll med C & G .


Goder kväller på er! eller ja, det är ju mörkt i varje fall..

Jajjamen, tacos stod det på menyn även igår, like always med A. :) inte mig emot, vid närmare eftertanke är det nog jag som ligger lite bakom det hela att menyn endast innefattar en och samma rätt. hah.
Det var fint att träffa henne. möttes upp i centrum och for vidare till Kallhäll. pendeltågen var inte att lita på, sextio minuters förseningar.. men vi hade ganska tur ändå, tack och lov.

,mycket prat, tacoslagning och tillslut lite film. efter en helt klart lyckad kväll for jag hem i pappas lilla taxibil.
fick även med mig herr ågren innanför dörren, men det tar vi sen.


har nog alltid varit, kommer förmodligen alltid att vara - lite avig gällande vissa saker. som här tillexempelt. den lilla skruttgurkbiten som alltid hamnar i papperskorgen är nästan det jag gillar bäst. skulle även kunna bero på att jag inte tycker att det är OKEJ att slänga gurka, hah.


en färdigäten jag med favoritsåsen.
Tack för en bra kväll ! :)



Postat av: Angie

fina du <3

2011-11-03 @ 15:19:17
URL: http://todayido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: