sjung om studentens glada dagar


tjohoah.
morgonen började med skräckslaget hjärta i bröstkorgen när larmet gick igång. är så van att vakna innan så höll helt ärligt på att få hjärtsnurpf. flög upp ur sängen och fattade ingenting, funderade på om jag varit full igår och däckat med minnesluckor som följd. sprang ner till micron, fixade mjölk och slängde ihop lite frukost när verkligheten sakta började bli lite skarpare. jag skulle ju inte ens till jobbet. kunde dock inte minnas varför jag ställt klockan...

nej idag ska jag på årets första utspring för 92:orna som tar studenten. ska bli kul. åkte till vällingby vid 11. fixade en såndär studentgrej man hänger runt halsen i samband med "grattis!!" ;D  konstig morgon.
14.15 springer dem, lär bli en intressant dag detta, hah. imorgon är det nästa student. min kära lillebrorgranne, som dock snart rullat in på sitt 19e år. jag må var aä'ldre, men 19år och 20år känns inte längre som så stor skillnad. hah.



mitt tack-kort till min student för ett år sen..



jag innan champagnefrukosten! ;D

studenten må ha blivit 1år försenat, men det var en av mina BÄSTA dagar, helt klart!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: