This is not the end, this is not the beginning...


tjoooho!
hemma från jobbet och hemma från affären, sköönt. är lite trött.. fick köra en rulle förbi ICA, osade mjölkkris.
patrik, mammas kille, fick under gårdagens eftermiddag skarpa direktioner om vad för mjölk jag dricker, utifall han missat. i tron om att ha lyckats med uppdraget kom han glatt tillbaka med ..2L laktosfri lätttyoghurt. haha!
men jag har förlåtit och ursäktat honom, då jag för några minuter sedan såg att "min" mjölk bytt förpackning. knappt att jag hittade den, blajj. dock var det ett mycket fint utseende på nya omslaget !
nu är första koppen i dagens ordning, hinkad. fortsättning följer.. 

kvällen verkar bli lugn. hade inskrivna saker i almenackan, men vädret är lite väl instabild för att planerna ska gå i lås. jennifer snodde mitt busskort också, haha. men inte mig emot! :) svängt förbi bolaget också för lite öl, shiiit. hittade en så jäklans snygg burk som jag bara var tvungen att köpa. måstemåstemåste fota den imorgon. [påminn mig!].
skämtar inte. är helt lyrisk, får nästan mig att börja dricka öl.. eller ja, vi behöver ju inte ta i för mkt nu, hah.

justeja, min dag bidrog även till en fungerande dator. okej, fungerande och fungerande. datorn och sladden är fortfarande osams, men pluggar man ur batteriet tycks det fungera utan vidare problem. pepparpeppar. :)
nä, vad sägs om lite mer sallad? oroa er inte, mjölken kommer ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: