$tay true.


hallå där!
klockan har precis passerat 06.30, ställer mig frågan varför jag inte sover. bra fråga. vaknade 03.30 och kunde inte somna om.. tog en kopp mjölk vid 5, och nu en till. okej att man vaknar tidigt, men vafasen äre här?? måste gå till herr doktor och få tillbaka mina kära sömnisar, det enda som verkar fungera. jaja, ska snart göra ett 73e försök!

gårdagens kväll var i varje fall himla mysig. tog med mig jennifer direkt efter jobbet. vi satte oss på en strand i solen och tittade ut över vattnet. där satt vi i jobbkläder med en varsin flaska i handen och bara njöt, hur fint som helst!
nu kan vi börja prata sommar, like like like !! fler sådana kvällar åt oss och folket! :D


oj, nu började det regna utanför. hah. bara för att jag precis skrev att vi kunde börja snacka sommar. happ happ. fast det kanske hör till i sverige..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: