patry party


hallå där! Ikväll var det ös på jobbet, firmafest. trodde inte att jag skulle få vara med efter så kort tid, men det fick jag minsann. och glad är jag för det, hihi. ganska kul måste jag ändå säga att det var. ändå om maten var jobbig, vilket min chef pratade med mig om. hon tyckte det var starkt. känns bra ändå, att hon på något plan förstår. men framför allt .. hon bryr sig. nejmen sammanfattningen blir väl - full rulle.
pappa, min söta, kom förbi jobbet med en påse som det stod "dedde" på, med överstrykningspenna. innehållet var 4st cider (dricker ju inte öl) hur snäll som helst. bad han ta med en platttång, men det blev visst en locktång, haha!! ;)

nu har han agerat taxi, svängde förbi mamma, visade frillan, hämta mjölk och en bit gurka. mums.
snällare människa än min far får man nog leta efter. tack pappa. :)

kramade just om pappas frus son, som är här på "besök", släktträff imorgon som ingen får missa. ojoj. lär ju behöva sova nu, upp vid 9 och sen vällingby vid .. 10. bilen mot träffen går vid 11. herre. på söndag får vi sova! yeahj!!

sleep tight nu! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: