live til' u die.


hejhopp alla söndagsläsare!
sömnen drog ut lite, men desto längre sovmorgon. 12.40 öppnade mamma min dörr och poff så var jag vaken. går inte att varken ta i hantaget eller skjuta upp dörren till mitt rum utan att jag på något sätt reagerar.
min dator har kollapsat. juppi. eller ja.. laddare och dator fungerar var som sig, dock verkar de ha gjort slut och vill inte riktigt connecta med varandra.. suck. mamma får laga, som den datanisse hon en gång är. :D

snart ska jag hem till en vilsen liten själ och bidra med lite upp-piggning. får ta med clownhatten! ;)
det blir bra det, sedan väntar nästa vecka. då blir det både fiskande och shopping med mamma. åh. börjar uppskatta livet nu, på riktigt. :)

+ att jag och mamma ska planera in en resa till Göteborg, hur niice som helst. gud, idag är jag glad!! :)
hörs sen, ta vara på sista helg-dagen!
DEDS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: