I've heard it all before. wild child.


hihi, så himla busiiig.



jävlas lite med mamma och hoppar i hennes säng. nejmen såhär är det faktiskt. nu har hon varit borta sen i lördags och kommer inte hem förrän på söndag. det är sånthär hon (du, mamma och pappa) ska "behöva" oroa sig för. att barnen springer runt och gör saker dem inte borde eller får, super sig dygnraka och vänder upp och ner på hela huset med smutsig disk och vilda partykvällar. inte ska man åka bort och ha oro över att ens ena barn dör pga svält eller att kroppen är för tunn. nejdå, nu går vi tillbaka till den gamla oron.. hehe.
oroa dig inte mamma, jag ska bädda om.. tss.. ;)

jag börjar hitta tillbaka till glädjen i livet. meningen. UNDERBART.


Postat av: M

Så glad för din skull :)

2011-05-25 @ 20:11:52
Postat av: dedde

M; tack, vad snäll du är.

vem du är vet jag inte, men du gjorde mig glad! :D

tack.. :)

2011-05-25 @ 22:39:04
URL: http://deds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: