I'm not giving up. I'm just starting over.


godermorgon alla :)
vaknade för inte sådär jättelänge sen. sitter fortfarande i sängen, dricker juice inte helt jättelätt kan jag säga.. och lyssnar på musik. utanför låter det som tre orkaner på en och samma gång. nästan lite rädd att fönstret ska blåsa sönder, hah..

är fortfarande i farsta, i en tom lägenhet sedan en dryga timme tillbaka, lyssnar på människor som lämnar sina portar för att bege sig till jobb och allt vad det är, mycket ljud mellan blåst och musik.

igår var en bra kväll, började med att jag vann racet "försten till dörren". fortsatte med TV-spel. pangpang, inte riiktigt min typ av sysselsättning kanske, hah. sålänge det inte handlar om super mario eller crash bandicot förstås.. efter att ha reducerat sällskapet på två pers samt skjutsat iväg dem blev det film. moulin rouge och dirty dancing, himla bra filmet båda två! skönt med en lite lugnare kväll nu efter två lite mer av det vilda slaget ;)

nä. ska nog börja ta mig upp snart, pallra mig hemåt och fixa lite innan jobbet. efter det blire till att städa rummet, usha. tss. hoppas ni alla får en BÄST dag!!   :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: