fjäder.



mamma och jag fyndade detta örhänge på vår shopping-runda här om dagen. lite speciellt, men det föll mig lite i smaken. coolt & unikt. frågan är bara när man ska använda det.. hur ofta har jag uppsatt liksom.. hah. äh. 29:-
tänker jämt på pappa när det är en fjäder med i spelet. har en ungefär likadan runt halsen. fick den av far min på flygplatsen, kön till incheckningen. åkte till australien. har haft på mig den enda sedan dess, den betyder. aldrigaldrig kommer jag ta av mig den. den hänger och dinglar brevid ett smycke jag fick av mamma samma dag som jag kom hem, en specialbeställt gris-pepparkaksform. hah. så gimla fina båda två. :)

nej nu måste jag städa rummet, sen bär det av till jobbet, wii wii. hoppas solen tittar fram nu lite fint. annars jäklans... har ju planer för ikväll, peppar peppar! aaaah klockan är ju mycket. 25min och jag måste rulla till bussen. tidsoptimist, jag veeeeet. ciao. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: