DRY YOUR EYES MATE, I KNOW IT'S HARD TO TAKE BUT HER MIND IS FUCKED UP


"tänk på vad du tar på dig idag, så du inte visar.. mormor och morfar kommer ju idag du vet. ta inget linne eller så."
*tittar med stora ögon* "meh! vad taskig du är.."
"jag tänker faktiskt på mormor nu."

slängde mjölken jag värmde i micron i diskhon.

"jaha. nu vart hon sur."

nej mamma. jag vart bara ledsen.

kämpar varje jävla dag med skiten. sen får man höra av sin egen mamma att dölja sin kropp. jag vet att jag inte är ok, men att höra ännu mer konkret att man inte ser "bra ut" att man inte duger. mitt självförakt är redan så stort.. ångestångestångest.
vill inte vara med och träffa släkten idag. vill inte, vill inte, vill inte.
mormors ögon vid matbordet, huuuah.

bara på med mjukisbyxorna och munktröja då!.

Och nej mamma. säger inte att du gör fel hela tiden. att allt du säger är "fel". men du måste förstå att jag inte gör detta med flit. det är inte alls roligt att vara sjuk, jag njuter inte av att göra illa er. jag förstår vad du menar med att inte oroa mormor. men du måste förstå att jag också kan bli ledsen. ..jag hade inte tänkt att ta bikini på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: