DONT DIE WONDERING


wihi, nu är problemet löst med knaset på bloggarna. sysselsättningen är räddad! ;) pepparpeppar.

'hua, är hur trött som helst. gick och la mig 22.00 igår, drack mjölk och läste tidning, sen släckte jag. men iiicke. trots mitt tappra försök att somna tidigt tidigt fick jag inte en enda sekunds sömn, typiskt. hade inventering idag och skulle vara på jobbet klockan 6. så en annan reste sig ur sängen kl 4. gjorde iordning mig och kastade upp alla golvliggande saker på sängen. städerska i huset denna måndag och jag är som vanligt inte den bäste i klassen på att städa mitt rum fritt från saker. trots mitt drösande på tiden lyckades jag somehow missa busse. stackars mamma som helt fick hoppa över snoozandet denna morgon och skjutsa mig till jobbet.
förlåt mamma ..hah.

efter nästan 5 timmars räknande och skrivande på post-it lappar, hoppade jag på bussen mot stan. dags för nytt samtal med den där behandlaren, minst lika bra kändes det idag. om inte bättre. dock var jag så himlahimla trött, tankarna kan ha snurrat iväg på annat håll ibland. men allt hon säger är så klokt, så.. åh. hon pratar om anorexi och ätstörningar på ett sätt jag ALDRIG någonsin hört någon prata på innan. allt är bara så ..himla rätt!!

innan jag svamlar bort mig själv ska ni få se vad mamma försett kylskåpet med. jag har ett bekännande att tillkännage för sammanhangets skull - jag är gurkoman, haha. bland det bästa jag vet!! och mamma hade hittat någon riktig tjockisklump som jag blev ganska förvånad av när jag såg!
[okej nu kanske den inte ser så öööverdrivet stor ut på bilden, men jag lovar. gigantisk sak det där!]




dock har mamma hittat en "ny" gurk-gillande människa som hon tar hem lite då och då. så jag får minsann försöka begränsa mitt gurkätande lite.. om det nu går, vill säga. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: