converse


Hej! (finns det verkligen ingen annan fras för ett inledande till ett inlägg i en blogg? hah..)
himla strulmorgon, men imorgon är det löst! tillbringade förmiddagen i sundbyberg utan några vidare framgångar. bättre lycka nästa gång. for till jobbet en tid innan start, passade på att konversera lite med kunderna innan jag intog min plats bakom kassan. fyra timmar rullade på och stängningen blev aktuell. hellregnet gjorde det svårt för Jennifer att cykla hem, blev in med cykeln i butiken och fortsätta med mamma hem i bilen. vi däremot, åkte vidare. dags för shopping! gick runt och letade kavaj i 100år till vi hittade en på bästa affären, new yorker. + en jacka från samma ställe. sporttemat på conversen förde oss till stadium och det blev ett par gula. snyggt snyggt. hittade ett fint örhänge på ur&penn. en  kedja fäst i två pluppar och slutar i en halmåne-ring man sätter på överörat.
nu sitter jag i mitt rum hos pappa för första gången sen 11dagar tillbaka. på tiden att man sitter här.
precis druckigt mjölk och te. fattar inte varför jag alltid måste fylla min mage till brädden. mår ju bara dåligt av det.. 
gnagt på en liten lök också. inte bästa för magen kanske, men starka aromer är det enda jag känner. hah.. tur att löken är liten så jag inte kan springa och äta för mycket av den.

himla bra dag, länge sedan man gjorde något sådant med mamma min. :) tack för idag mamma. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: