CAP.


aloah !
jag måste säga man hinner med mycket på en tidigt uppgående ledig lördag. hah känns som att detta kommer att bli en lååång dag. men så länge den fortsätter bra, ska vi iiinte klaga! :)
det fanns lite ärenden på schemat, så jag och mamma satte oss i bilen och snurra iväg till kista C. min käre vän har ju "födelsedagskalas" idag, men utgång som avslutning. jag är alltid ute i så god tid när jag fixar presenter. eller ja, själva grunden var jag väl i tid med, men ja.. haha det har jag i varje fall fixat nu. om den är klar? njae..

mamma & jag sprang runt och bockade av en efter en, av punkterna från att-göra-listan. tror att vi lyckades få med allt.. eller nej, jag skulle köpa strumper, men icke. hah. MEN.. minns ni kepsen jag pratade om? well, den är inhandlad nu. snygg adidas-bonad! wiii!!

nejni.. mer skrivning senare, måste allt ta mig i kragen och göra iordning allt nu.. himla present. menar inget konstigt, bara jag som är så bra på att planera, eller ja. följa min planering! hah. och mor min fyller ju år imorgon. haha.. åh. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: