klippt !


godmorgon gurglar jag fram medan varmt te sipplar ner längst gommen, vidare i lasen och värmer min mage. honungen hänger på och fastnar säkert lite för att mata tandtrollen. tack & lov för herr. tandborste och tandkräm! haha.

igår morse vaknade både jag och storebror innan tuppen och klockan sagt sex. tre timmar senare ringde pappas klocka och han skjutsade iväg storebror till jobbet, eftersom hans bil lämnades kvar där.
jag gjorde en trip till centrum innan pappa var taxi och lämnade av mig på jobbet. 4h timmar to go, mycket knapper i kassan, nu måste jag ju bara lära mig den snart!! ;)
droppade av jobbkläder och onödig "packning" hemma och fortsatte några bussplatser. jag hade fått i uppgift att klippa A,s lillasyster. tror vi (jag..) tog över 1dm av det där. uppklippt under och skärda toppar och längder. för att sedan avsluta med ett "fallande" lock i mer jämna men fortfarande uppklippta längder. med hänsyn till virvel blev det snelugg inklippt 'runt' ansiktet. ;)

knappa två timmar senare var det dags för nästa resa. en fin kväll med en fin vän! sa ju att det var en toppendag! men oj vad "lite" trött jag var när jag kom hem. doing in i bingen! ..för att vakna upp en 4h senare. haha, himla skrutt ! nu väntar ny dag!!
CIAO.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: