times go by..

godermorgon .. eftermiddag kanske!
jag förflyttas mellan husen, alltid någon som måste ha kollen. min vän prompade på att "besöka" mig. sa nej 173gånger, hjälpte inte. vi beställde en ny piercing. sen gick hon, började fixa inför den, som skulle varit, gemensamma tillställningen till kvällen. blev inte så. jag stannade hemma och mina föräldrar likaså.
tittade på en film och pappa kom som en taxi 10min innan melodifestivalen. woho. fel person vann tyckte jag. gick och la mig efter den. väntar ut helgen, sen får det vara färdigsurat för min del.. kolen börjar rinna ut nu..
pappa kom in och la sig brevid mig när jag sov. hade en skål pommes pin på magen och spelade kort på mobilen. pratade lite om farfar som dog för knappa 3 dagar sedan,..
imorse hittade han en pommes på kudden och sa "nää, på kudden! här blir man avslöjad till och med morgonen efter!" haha..

här har vi pommes pin för er som inte visste ;)

som sagt, kolen börjar rinna ut och jag känner mig lite mindre svullen, skönt. (pepparpeppar). imorgon väntar psykologsamtal och då är min helg av nedgrävning under täcket slut. dags att hoppa in i duschen och göra sig redo för en ny vecka, en bra vecka. hoppas jag verkligen. ska storma systemet och kidnappa min käre vän från jobbet, det vet hon redan, men inte när. snäll som jag är har jag tagit reda på hennes jobbtider och vet när hon slutar och jag kan gå till attack! hiih..

nu har jag precis druckit te och hjälpt pappa laga bacon & ägg, medan han ringde ambulansföraren från i torsdags. han glömde sina glasögon någonstans på våran torktumlare och pappa skulle ringa om han hittade dem. och nu är dem funna!

bacon & ägg på beställning !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: