på svimningsgränsen

hej alleman!
jobbet är avverkat och lika kul som vanligt! kommer dock bli lire mindre flamsigt och roligt när en viss tjej drar till thailand. tur för henne att hon kmr tillbaka! :) när klockan slagit 16 masade jag bort till bussen och satt kvar till sista avstigning, kista. mötte upp stressat kaosbarn efter mkt om och men, eftersom att mitt lokalsinne i gallerian är = 0. haha. pappa brummade iväg med bilen och köpte biobiljetter, dags för myskväll..trodde vi. "black swan" skulle vi se och vi lyckades ta oss igenom halva. filmen var väl bra, spännande och intressant på alla sätt, men att jag var så känslig för blod visste jag inte. vid en scen svartnade det framför ögonen och jag svimmade nästan. blev hur rädd som helst att det berodde på min sjukdom. men fick det bekräftat vid nästa blodschen - inte sjukdomens fel. (peppar peppar).
nu har vi precis kommit hem, pappa ligger i badet och jag ska ta tag i ett samtal till en vän som trodde (tills imorse) att jag var kvar i australien. haha, oups.
efter bad och samtal kör vi på ny film - mamma mia! alltid ett säkert kort !! ;) CIAO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: