Live easy. Party hard!

kvällen vigdes åt film och prat. pappa fick öl och sen gick vi in på cider. lite mysigt och fint. :)
vi är dåliga på att se klart filmer då vi avsluttade denna efter en tredjedel ungefär. tack & lov inte av samma anledning som den tidigare. isf mer för att vi blev lite rastlösa, haha.. och dessutom kanske lite ofokuserade när allt prat kom emellan!
mitt i allt kände sig pappa lite hungrig och jag erbjöd mig att gå ut i köket. han påminde mig mycket ordentligt om baconpaketen i kylen, tss. så jag fixade raggmunk, bacon och lite lingonsylt fint upplagt. hur bra som helst tyckte han! yeahj, mästerkoken gestaltar sig igen! nu är vi trötta och dagen har ramlat över i en anna. dags för kudden, sleep tight !


pappa; "du känner ingen hunger när du lagar sånthär?"
"nej... tyvärr inte. allt är avstängt.."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: