It Takes a Certain Courage


god kväll.
tittat på TV mest hela kvällen. trots inte jättebra mående "tillät" jag mig e kopp te med all min honung i. gjorde en kopp buljong till pappa också och smakade några sippar. min temuggs innehåll har förflyttat sig till min mage och nu sitter jag med ännu värre ångest och kommer inte förmå mig själv att blunda hej till John Blund på minst ngn timme. suck. vad är det här för blajj egetligen?



jag blir galen på att allt ska vara så svårt ibland. vad är meningen med det, hur kan något så rätt kännas så fel. allt är bara bananas och omeletteröra i huvudet. hata denna skit.
..som jag för i övrigt ska klara! och därför är det självklart att jag FÅR avnjuta en god varm kopp te MED MASSA honung i. jag gillar ju te, klart jag ska få dricka det då?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: