wooop


tjo!
precis hemkommen efter en kul kväll och en runda på stan. köpte två till presenter till jennie, storebrors fru, som fyller hela 35år idag. om 1h åker vi dit för att fira hennes dag. :)

för i övrigt kom jag precis på min lillebror med att snoka runt i mitt rum, undra vad han letade efter.. I do have my thought.  fy honom. ..

nu har jag massa att göra. byta kläder, skriva ut kort, redigera, rama in, slå in presenter och inte allra minst städa rummet. får ju besök ikväll, hihi.

jajjamen, ni hör. idag är jag på lite bättre humör. men fortfarande ett ganska stormigt ångestmoln i skallen som inte riktigt vill försvinna. avtagit lite, men hm. inte alls helt. nu får det allt ta att sluta imma igen sikt och tänk för mina arma små hjärnceller..

nä, lets make something good of this day.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: